Žiaľ, pôvodne plánovaný informačný seminár v Nitre dňa 21.10.2016 o 10:00 NEBUDE. Chcem sa Vám ospravedlniť. Čoskoro zverejním náhradný termín konania informačného seminára.
Ďakujem za porozumenie.
Ing. Ján Gyulai, koordinátor programu
Žiaľ, pôvodne plánovaný informačný seminár v Nitre dňa 21.10.2016 o 10:00 NEBUDE. Chcem sa Vám ospravedlniť. Čoskoro zverejním náhradný termín konania informačného seminára.
Ďakujem za porozumenie.
Ing. Ján Gyulai, koordinátor programu
Chcem Vás srdečne pozvať na informačný seminár k projektom Renovabis pre cirkevné školy, ktorý sa bude konať dňa 14.10.2016, o 13:00 v budove Arcibiskupského úradu v Košiciach na Hlavnej ulici. Budeme hovoriť predovšetkým ako realizovať a vyúčtovať projekty. Účasť na seminári je bezplatná.
Ing. Ján Gyulai, koordinátor programu
Dňa 1.6.2016 v Banskej Bystrici zasadalo schvaľovacie grémium. V sekcii „Na stiahnutie“ si teraz môžete stiahnuť zoznam schválených projektov pre rok 2016. Úspešných žiadateľov vyzývame, aby v súčinnosti s príslušným riaditeľom školského úradu zabezpečili k projektu písomné odporúčanie miestne príslušného biskupa. Toto odporúčanie nemá predpísanú formu, môže byť voľne formulované. Doručte ho na adresu Kancelárie koordinátora programu Renovabis do 17.6.2016. Následne Vám budú vyexpedované zmluvy o poskytnutí dotácie. Takisto je potrebné mi oznámiť, ak došlo medzičasom k zmene štatutárneho zástupcu, či čísla účtu školy.
Ing. Ján Gyulai, koordinátor programu
V sekcii „Na stiahnutie“ si teraz môžete pozrieť zoznam doručených projektov v roku 2016. Momentálne prebieha hodnotiaci proces. Schvaľovacie grémium bude zasadať dňa 1.6.2016.
Ing. Ján Gyulai, koordinátor programu
Pozývame Vás na informačné semináre k výzve na podávanie projektov v roku 2016, ktoré sa budú konať v nasledovných termínoch:
Semináre trvajú zhruba 1 a pol hodiny a je na nich možnosť osobne konzultovať svoje projekty. Účasť na seminároch je bezplatná.
Ing. Ján Gyulai, koordinátor programu Renovabis, granty.bb(at)rcc.sk
Od dnešného dňa je spustená výzva na predkladanie projektových žiadostí. Treba sa zaregistrovať na stránke renovatio.egrant.sk a pri registrácii vybrať správny názov grantového programu (Skolyrenovabis-2016). Formulár projektovej žiadosti je už v systéme nahratý. Uzávierka pre podávanie projektových žiadostí je 29.2.2016.
Ing. Ján Gyulai, koordinátor programu
Vážení prijímatelia,
pripomínam, že podľa vašich zmlúv ste povinní najneskôr do 30.11.2015 zaslať poskytovateľovi záverečnú správu v dvoch vyhotoveniach na adresu: Kancelária koordinátora programu financovania cirkevného školstva – Renovabis, Ing. Ján Gyulai, Nám. SNP 19, 975 90 Banská Bystrica, ktorá musí obsahovať:
Ak by ste potrebovali svoj postup konzultovať, urobte tak emailom na adresu: skolyrenovabis(at)gmail.com, alebo granty.bb(at)rcc.sk
Ing. Ján Gyulai, koordinátor programu
Pre úspešných žiadateľov, ktorí sa nachádzajú v zozname schválených projektov sme pripravili informačný seminár, kde budú mať príležitosť konzultovať svoj postup pri realizácii projektov.
Informačný seminár sa bude konať dňa 2.7.2015 (štvrtok) o 11:00 hod. v Banskej Bystrici, v Diecéznom centre Jána Pavla II. na Kapitulskej ulici č. 21. Účasť na tomto informačnom seminári nie je povinná.
Ten, kto sa ho nebude môcť zúčastniť, má naďalej možnosť konzultovať svoj postup pri realizácii projektu, najlepšie emailom.
Na odporúčanie diecézneho biskupa neexistuje predpísaný vzor, stačí voľne formulovať tak, aby bol spomenutý presný názov projektu a žiadateľa.
Ing. Ján Gyulai, koordinátor programu
Dňa 10.6.2015 schvaľovacie grémium Subkomisie pre školstvo KBS na svojom zasadnutí schválilo spôsob prerozdelenia finančných prostriedkov medzi jednotlivými diecézami/ eparchiami/ vetvami reholí a zároveň schválilo zoznam projektov, ktorým bude poskytnutá dotácia z grantového programu v roku 2015. Tento zoznam spolu so schválenými sumami si môžete stiahnuť v sekcii „Na stiahnutie„.
Model prerozdelenia finančných prostriedkov sa nezmenil. To znamená, polovica alokovanej sumy sa prerozdelí medzi jednotlivé diecézy/ eparchie/ vetvy reholí rovným dielom a druhá polovica sa prerozdelí alikvotne, podľa počtu doručených projektov.
Úspešní žiadatelia by mali najneskôr do 30.6.2015 predložiť koordinátorovi programu:
– písomné odporúčanie projektu od miestne príslušného biskupa
– aktualizáciu stavebného rozpočtu, ak sa jedná o projekt stavebných úprav
– aktualizáciu identifikačných údajov školy: ak došlo k zmene názvu školy, mena štatutára, zmene čísla účtu a pod.
Pre úspešných žiadateľov budeme na prelome júna/júla organizovať informačný seminára. Presný termín a miesto konania uverejníme na tejto stránke.
Ing. Ján Gyulai, koordinátor programu
K dispozícii je zoznam doručených projektov v roku 2015. Pozrieť si ho môžete v sekcii „Na stiahnutie„.
Ing. Ján Gyulai, koordinátor programu